mart. 4

Social Media Summit – Iasi [live blogging]

Social Media Summit - Iasi

1. Social Media in Romania azi

A inceput prezentarea Marta Usurelu cu o prezentare scurta asupra a ceea ce vrea sa fie si sa faca Revista Bizz

Blogosfera locala din Iasi – Ciprian Gavriliu

Continua Cipiran Gavriliu cu ce se intampla in blogosfera locala, ce greseli si ceu au facut. Astea sunt bune si petru mica comunitate din Prahova. Cum putea sa fie la iasi decat altfel

Este si Ploiesti in prezentarea lui Ciprian Gavriliu, legate de cresteri, intradevar ma simt mandur ca existam.

Primele contacte in blogosfera ieseana. Incepe in 2006 cu o intalnire in London Pub, vine si Bobby Voicu. Prima intalnire a avut 12 persoane si a avut loc sambata 4 moiembrie 2006. Nu prea vorbeau intre ei. Primul a-litster din Iasi a visurat. Apare Maiusescu.ro pe 3 februarie 2007. Au fost din ce in ce mai multe intruniri si s-a creat un nucleu. S-a facut un recensamant al blogurilor si multe bloguri erau noi. Au aparut blogurile politicienilor. Era an de campanie. A venit la intruniri si politicienii si asta a ajutat la

In ianuarie 2008 a inceput un recensamat care arata ca erau peste 150 de bloguri la momentul respectiv. O crestere apoape 10 ori intr-un singur an. A aparut ideea de retele pro care a murit dupa prima campanie. Pe 20 Ianuarie 2008 au avut un blogmeet in care au facut o mica retea pro. S-a facut apoi un recensamat si mai mare. Dar lucrurile au continuat sa cresca.

3 idei pentur bloggeri din partea lui Ciprian Gavriliu

Trebuie sa va organizati, obiective, monetizare, profesionalism

Un set minim de proceduri comune si un set de bune practici pentur blogsfera locala.

Prezentativa mai bine si indraziniti mai mult.

3 idei pentru business legate de Social Media

Socia Media nu e Commercial Media.

Social Media vine din interior.

Dezvoltarea Blogosferei Locale – Cristian China Barta (Chinezu)

Urmeaza Cristian China Barta cu o prezentare mai serioasa. Primele zile de blogging erau niste greseli. Foarte amuzanta prezentarea lui Chinezu.  Prima categorie de bloguri e din 2 parti. Uni care scriu pentru a si monetiza sau a fi cititi de cineva. Se creeaza o blogosfera si se creaza o piata. Trebuie sa incepi sa te vinzi, atat tu ca blogger cat si blogosfera.

Lanseaza Blogal Initiavive – Ceva ce nu mai exista.

Cu cine?

Bloggeri care scriu zilnic si nu-si bat joc de cititori.

Sa fi Social Media Person

Blogeri care vad jumatatea plina a paharului.

Care vor sa se profinializeze.

Bloggeri care vor sa faca banii/ beneficii.

bloggeri care vor sa fie bloggeri.

– Woow ma incadrez in lista de mai sus. Ma simnt mandru de asta.

Cum?

Comunitate, platforma comuna, traininguri, cursuri, evenimente, tabere, campanii.

DreamTeamRo

6 oameni total diferiti

1 an de haiduceala online si offline

prietenie din ce in ce mai inchegata

am dus relatia la urmatorul nivei

Interesanta reclama la Avicola si arata ca unele lucruri se pot face. Trebuie doar sa vrei.

Urmeza punctul fierbinte Catalin Tenita cu topul pe regiuni. Unu din motivele principale pentru care am venit aici.

Datele exacte le gasiti pe RevisBiz, Eu am fost prea cuprins de emotii ca sa mai scriu si oricum erau multe cifre.

2. Social Media Pentru afaceri

Incepe sesiunea a doua cu Crisian Manafu care are rolul de moderator.Ne prezinta primul iPad 2 oferit in romania spre concurs bloggerilor.

Cristian Dormbach – Social media pentru afaceri

Social media in Romania este cea mai bine inchegata retea sociale de comunicare. De unde iei oamenii pentru o comunitate? Nu ii iei, ii cresti, ii cauti, in cultivi.

La Iasi ar putea fi conectati 200 de mii de oameni pe net. Cica a fost un sigur caz de club in Iasi care a incercat ceva ceva in social media.

Bobby Voicu – Componentele unei campanii de succes

Doua componente sunt principalele elemente ala unei campanii: participmatii si conceptul + implementarea.

Participantii in campanii trebuie sa ofere credibilitate, autencititate. Trebuie sa fie implicati (in comunitate, in campanii).

Trebuie sa fiti compatibili. Offlineul este cel mai important emelent din online.

Campania trebui sa aiba un scop clar definit.

Indicatorii de performanta foarte clar stabiliti si urmariti. Reguli de participare clar definite si comunicate. Particimantii inclusii in dezvoltarea unei campanii.

Alexandra Sanduleasa – Cum iti pastrezi comunitatea pe FanPage

Trebuie un plan de comunicare pe cel putin un an,nu doar pe perioada concursului. Afla mai multe despre fanii tai. Castiga-le increderea si ofera solutii pentru solutiiloe lor.

Cristian Manfu – 3 sfaturi pentru social media

Lucruri cu care ar trebuii sa ramanem dupa aceasta sesiue.

1. Identificati audienta. IN iasi sunt 90.000 de oameni pe facebook

2. Folositi elemente de baza ale mediului

3. Fiti creativi

3. Tactici si stragetii pentru social media

Marius Sescu – Cum faci o campanie pe bloguri

Avantajele unei campanii pe bloguri

– Cum faci o cmapanie pe bloguri? Tre tinut cont ca blogurile sunt intereactive.

– Stabilirea bugetului pentru campanie

– Alegerea blogurilor. Verificarea lor daca sunt in target.

– Cum gasesc blogurile potrivite pentru campanie? Google, Google Blog Search, Zelist, consultati, recomandari de la bloggeri.

Obiectivele campaniei.

cresterea notorietatii brandului, promovarea unui serviciu, anuntarea unei oferte speciale, atragerea de clienti, obtinrea de informatii despre clientii potentiali, optimizarea pentru motoarele de cautare.

Strategie pentru campanie: totul trebuie sa fie organizat.

Tudor Galos – Consumer Social Media

Click-ul si advertisingl sunt doua chesti complet diferite. Interesant ca sunt conturile angajatilor microsoft sunt prezente in prezentare.

Multe companii fac gresela sa faca campanii de advertising pe bloguri cand defapt ar trebuii sa se creeze discutii.

Multe companii au problema ca nu le sunt cunoscute produsele, nu trebuie sa fie neaparat laudate.

Invitatii oamenii de la companii, invitatii companiile la blog meet-uri la evenimente, la orice.

Ideea de #tweetie8 a fost o chestie misto, asta a fost motivul pentru care am participat si scris atunci despre el.

Claudiu Florea – Twiter and linkedin pentru afaceri

Primul din Iasi care si-a facut cont de twitter. 1.5 milioane de tweet-uri pe luna.

Cica e ok sa spionezi pe twiter, sa fi putin voaior pentru a reusi sa vezi oameni care cu adevarat te intereseaza, dar ttusi nu le invada viata privata.

Asculta, invada, discuta.

De asmenea e bine sa mergi in ofline cu afacerea ta. Sa faci un eveniment de media, sa iti inviti foloowersi. Asta e o idee buna pentru umratorul meet pe care vreau sa-l organizez. NU i-am zis ph blog meet pentru ca o sa intelegeti dupa aceea despre ce e vorba.

Adrian Monoranu – Se da un facebook, ce facem cu el?

Faza asta cu tips and triks despre facebook suna foarte interesant.

Cateva date despre facebook, 8 conturi pe secunda, 264000 utilizatori noi in ultima luna, in RO, cea ma mare retea de socializare.

Puneti un alt landing page FBML/HTML pe prima pagina a paginii de facebook.

Folositi taburi. Folositi notificarile.

Efectul pe Twitter la Social Media Summit Iasi : aici