Social Media Summit – Sibiu – live blogging

Posted by

Marta Usurelu – Revista Biz mai mult decat o revista

Ce au facut, cum au facut, cum au avut curajul sa faca o revista mai altfel decat cele deja existente pe piata.

Prezinta experimentele extraordinare care le-au facut de-a lungul anului. Eu imi aduc aminte de ele cu placere.

Editia de la Bruxelles a fost intradevar super si chiar am revista acasa.

Mai 2011 – Biz Amsterdam – abia astept noutati de acolo.

Vali Petcu – Despre influenceri

Ce inseamna influenceri, ce insemana campaniile facute de influenceri, ce insemana trafic.

Foarte interesant cum un bloggger strica imaginea intregii blogosferei.

Ce poate sa faca un influencer

  • sa genereze vanzari
  • sa garantese pentru acel busines
  • sa genereze action
  • sa produca idei si strategii

Ce face influencer

  • vorbeste la conferinte
  • isi face brand personal
  • scrie tampenii pe blog
  • are o parere buna despre Ciprian Stavrar

Cirpian Stavar – Despre influenceri, bloggeri, si social media

– Intai a facut un mic recenamant a zonelor din care sunt participanti care se gasesc in sala

– Intreaba companiile din sala de ce au venit aici, ce intrebari au. Si are dreptate daca nu ai macar o intebare de lamurit atunci de ce ai venit aici.

– Vodafone a avut nevoie de 2 ani de zile ca sa invete sa folosesasca un cont de twitter asa cum ar trebuii sa fie folosit

– Foarte frumos a invervenit Bobby Voicu – iar exemplu cu influencerul scolar care spune altora ca daca manaci creta ti se face rau si te duci acasa a fost extraordinar

Mihaela Nicola – The group – Bloggeri vs PR-isit

  • Daca poti sa nu spui ceva rau mai bine nu spune.
  • PR-istul e profi si imbracat corporate
  • Uneori chiar si oamenii de PR refuza anumite campanii/produse din considerente personale
  • Publicitate insasi , si cu atat mai putin PR-ul nu sunt despre a vinde un produs. Ele sunt despre a informa

Bloggerii sunt altfel de jurnalisti.
Blogerii vor sa vorbeasca pe sleau.
Nu suporta discurul impersonal al oamenilor de pr
Nu vor sa fie priviti ca jurnalisti, vor sa fie priviti altfel si atat.

Ambi si PR-ul si bloggerii vor ca lucrurile sa fie de bun simt.

Ce nu se v-a intapla la TheGroup: nu vor cere sa vada materialul inainte de publicare, nu vor pune sa stergeti comentariile, nu vor da „comuunicate de presa” vor fi ceva mai creativi macar in subiectul mesajului, nu vor cere confirmari ca ai primit comunicatul de presa.

Bobby Voicu – Cum iti constuiesti stategia de social media

  • Campania Desperados si-a atains targetul.
  • Bloggerii care nu sunt bloggeri.
  • Ce zice Bobby acuma e ce scrie pe blogul nevestii: Orice blog poate fi inscris in blogosfera axioma.i3.ro
  • Invluencerii sunt acei oameni care va pot aduce informatia in fata.

De ce e necesara o strategie social media?

  • Pentru ca publicul deja discuta despre brandul tau.
  • Social media este destul de extinsa pentru a fi relevanta
  • Customer service e noul marketing

Pucntul de pornire

  • Analiza situatiei
  • Scop si obiective
  • Definirea publicului
  • Desemnarea rolului si responsabilitatilor
  • Auditarea resurselor
  • Executia
  • Monitorizare si evaluare

Bariere in adoptie

  • Mediu inconntrolabil
  • Riscuri de brand si reputatie
  • Lipsa motivatiei

Abordari stategice

  • in functie de canal
  • in functie de publicuri
  • in functie de obiective
  • in functie de produsul promovat
  • in functie de resurse

Ce contine o stategie de social media

  • Fregventa de actualizare
  • Selecita canalelor
  • Strategia de continut
  • Mesajele
  • Planificarea pe termen lung
  • Identificarea infuentatorilor locali

Principii cheie

  • Transparenta
  • Autenticitate
  • incredere
  • Deschidere
  • Interactivtate
  • Implicare
  • Constanta
  • Concentarea asupra relatilor, nu asupra tehnologiei

Echipa

  • Coordonatorul
  • Stategist
  • Responsabil cu cercetarea
  • Creator de continut
  • Designer
  • Responsabil cu evaluarea

–––– PAUZA ––––

Cristian China Barta – Blogalitiative

Se lanseaza chiar acum blogalinitiative

Pe 1 iunie o sa fie un produs al BCR-ului.

… OF TOPIC au prea multi parola de la wireless-ul meu asa ca ramasesem pe langa.

Alex Negrea – Provocariile din social media

Deschidere. Transparenta. Comunicare.

Blog de companie. Activarea conturilor sociale. Campanii in social media.

Livrare de continut – Transparenta (articole de specialitate, expertiza)

Comunicare: Implicare, Dezbatere, Argumentare, Sinceritate, Responsabilitate.

–– PAUZA ––-

Ruxandra Predescu – Festivalul de teatru Sibiu

Nu am gasit social media la Sibiu anul trecut, sper sa o gasesc de data asta.

Miruna Siinel – siblondelegandesc.ro

Ce inseamna blogigul la nivel local: multa munca, multa pasiune.

Cea mai mare satisfactie din blog a fost cand a putut sa faca un cadou frumos parintilor cu banii din blogging.

Georgiana Gheorghe – Danone – Studiu de caz

1. Consumatorii DECID ce produs ramane in portofoliul Danone.
2. Consumatorii pot castiga premii

25.000 de unici intr-o luna la campania Cremoso.
Impactul potential al mentiunilor este de peste 330.000 de persoane.

Invataturi de minte

  • Daca dai un iPad 2 premiu nu trebuie sa ai siteul in flash.
  • Prea multi consultati care „ajuta”
  • Daca ai nite virale tine-te cu dintii de ele.

Cristi Dorombach – Titlul prezentarii mele

Incepe cu un video care nu am putut tituii nimic. Cata rautate.

  • De ce ne temem de bloguri? Nu ar trebuii sa ne temem de bloguri.
  • Cum Putem administra feedback-ul? Este important ca o companie sa comunice.
  • Cum putem administra comentariie?
  • Cenzuram? Nu cenzuram, incercam sa le explicam.
  • Nu poti cumpara un blogger.

Ce platforme de comunicare trebuie sa aiba o companie: blog, facebook, twitter, forsquare.

Cum vinzi 100 de lopeti de iarna? Vara. Implicand social media.

  • Promotie.
  • Bloggeri – persoane care sa te promoveze
  • Persoane active in retelele sociale (sunt la magazin, imi iau lopata de iarna)
  • Sharing (imi iau / mi-am luat lopata de iarna

Ela Marin – Blogosfera sibiana

Campania primi mari 10 Sibieni. Conteaza ca s-au mobilizat.

Campania de ajutoare la care iarasi au participat bloggeri.

2 comments

Comments are closed.