iul. 7

Social Networks Conference – live blogging

Social Networks Conference – Introducere

Cristian Manafu face o scurta introducere asupra evenimentului aflat la ce-a de-a doua editie in timp ce la masa bloggerilor oficiali se fac pregatiri pentru live blogging. Se prevede a fi o zi interesanta cu multe lucruri noi.

The role of Facebook in your company / brand communication plan – Guy Kedar

Guy ne vorbeste despre cat de mare e cresterea Facebook, cum timpul in care un utilizator sta pe internet scade in timp ce timpul petrecut de un utilzator pe Fabook creste.

De asemnea ne explica despre cat de eficient e sa alegi platforma potrivita pentru afacerea ta.

Facebook genereaza ‘earned’ media dar exista in toate cele 3 medii, owned, paid and earned.

Fii constinent de implicatiile legale pe care le poate avea pagina ta de facebook.

Google+ sta mai bine decat Facebook pe platformele mobile si asta s-ar putea sa fie unu din avantajele caresa conteze. La asta nu ma gandisem cand am pariat pe Google+. E intereant ca tocmai Facebook nu are o aplicatie pentru Apple in timp ce din cate am inteles eu , Google+.

Study: Social networks in Romania 2011 – Daniel Enescu

Efectele campaniilor realizate in retelee sociale in Romania: Avon e in topul clasamentului.Coca Cola pe locul 2. BCR pe locul 3, cred ca stim de ce.

In prima parte a anului 2011 se pare ca cel mai bine stau Bauturile. Atat pe axa cu comunicare cat si implicare.

Campanii pe categori:

Coca Cola, Timisoreana, Tuborg si DonCafee la cateogria bauturi au avut un grad de implicare mare. La categoria ingrijire personala/curatenie sta foarte bine Nivea. La telecom sta cel mai bine Orange. La banci si asigurari ING si BCR stau cel mai bine. La IC&C se pare ca Sony Ericson sta cel mai bine. Pentru macare avem ROM, experienta autentica romaneasca si la final pe auto avem Ford si Dacia.

Ce a demonstrat Dedalus astazi este ca o campanie mica si cu beget mic poate avea rezultate mai bune decat campaniile mari.

Best practices and metrics to successfully build your Facebook presence – Jiri Voves – Social Bakers

Incepe cu o scurta introducere despre Social Bakers – 3 ani activi pe Facebook, despre faptul ca sunt defapt doua companii Candytech si socialbalkers.

Cum sa incepi o campanie pe facebook

  • Creaza o pagina pentru companie in primul rand
  • O prezenta permanenta
  • Long term values
  • Contact point.

Trebuie sa fi atent nu doar la numarul de fani ci mai ales la engagementul acestor fani. Monitorizeaza prezenta ta pe facebook, incearca a cunosti fanii, creaza conversatii si mai ales fii „personal”

Facebook nu este un website deci metodele de masurare ale unui site nu se aplica la Facebook. Asa ca ceea ce trebuie urmarit este numarul de interaciuni, activitatea de pe wall sau rata de raspuns.

Online reputation management showcase – Catalin Tenita

Ce masuram, cand masuram in Social Media?  Cat de mare, cum masuram prezenta, si cum masuram influencerii.

{aici vin acasa cu detaliii}

[pauza]

Social Media ROI – Stefanos Karagos

Toata lumea are pagina pe facebook, twetter, dar ne ajuta cu ceva?

Traim in lumea contentului.

Social media nu e gratis.

Stabileste o linie de baza de la care sa pornesti.

Creaza un plan si un timeliene pentru activitatile tale.

Monitorieaza menstiunile despre brandul tau.

Pepsi & Social Media – Adriana Nestoriuc

In 2011 Pepsi a hotarat sa devina serios in zona social media.

200.000 de fani target pana la finalul anului pentru pagina de Facebook pentru Pepsi.

Facebook nu e doar un loc unde sa punem reclamele ci este un loc unde sa facem conversatie si sa fim sociali. Sa facem fanii sa se simta importanti.

Fanii reactioneaza foarte bine atunci cand sunt implicati si li se da atentie.

Online reputation management showcase – Cristian Pantazi

Ubervu pentru Romania. Depre ce si cum monitorizeaza prin ubervu. Oare cat de subiectiv este daca un comentariu este pozitiv sau negativ.

LinkedIn for Companies – Cristian Manafu

Linkedin ar fi a 12-a tara din lume, daca ar fi o tara.

3 lucruri de tinut minte pentru linkedin:

  • Direct ad campain
  • Company pages
  • Aplications

[pauza de masa]

Successful Facebook Campaigns – Guy Kedar

Studiii de caz, clipuri virale, pare asa de simplu cand le vezi. Dar pana nu ai ideea nu e atat de simplu.

Secrets to Make a Message Go Viral – Stefan Stroe

Camapnile virlae se impart in doua mari categorii, noncomerciale si comerciale.

Un mesaj este viral in momentul in care ii convingi pe oameni sa circule voluntar mesajele.

Facebook Applications – Ideas for marketers – Costin Radu

Un studiu de caz: Groupama,

Aplicatia de facebook, enereaza accidente virtuale cu prietenii. Cam ciudata ideea, sincer.

99.700 reach on Facebook.

Local case study – Maria Olteanu

De ce un fan page? Pentru cine? Cum?

Exista tool-uri pe FB despre care lumea nu le stie.

Este important sa fi consecvent.

[pauza]

Manage your Facebook Page correctly- Jiri Voves

Facebook Strategy: Cine e audienta target? Care sunt obiectivele? Cine este responsabil? Care este raspunsul comunitatii? Care sunt rezultatele?

Fan engagement – Bobby Voicu

Fapte: foarte putini oameni interactioneaza mai mult de o singura data cu pagina brandului.

Engagementul este dat de likeuri, cometarii, share.

Trebuie sa puneti utilizatorul sa faca un efort. In momentul ala exista un engagement emotional.

Ce trebuie sa ai o pagina de facebook:

Landing tab, arata spre butonul de like. personalizarea paginii linkurile de sub poza pot fi foarte utile.

Cum iti construiesti baza de fani?

Masa critica pentru o pagina de FB este de 1500 de fani.

Faceti joint venture cu alte pagin de Facebook.

Folositi intrebari in AD-uri?

Fiti deschisi.

Fiti constanti.

Facebook contests: What you need to know – Radu Ionescu

De ce avem nevoie de promotii?

  • Pentru ca asta isi doresc consumatorii.
    Sa atragem mai multi fani.
    Engagement.

Local case study – Manuela Ponomarenco

Garnier Romania – studiu de caz