Thassos, Grecia (day 1)

Posted by

DCIM100GOPRO Dupa un drum lung si nu atat de obositor precum parea in prima zi, am ajuns in una din cele mai vizitate, de catre romani, insule din Grecia, Thassos. Am trecut cu ajutorul ferryboat-ului, atat noi, cat si masina, pe insula si ne-am continuat calatoria pe un drum muntos cu peisaje interesante. La capatul drumului ne asteptau niste camere dragute in apropierea plajei, unde am bagat somn.

Spre seara, am facut o baie scurta, pentru ca deja apunea soarele si ne-am plimbat pe faleza. Am bagat ceva mancare pescareasca la Taverna Korali (nu ma intrebati ce am mancat ,ca vreo 2-3 ingrediente nu le-am recunoscut).

Cam asta a fost prima zi, pe scurt. Zi in care am decis ca nu ma omor cu mancatul vietuitoarelor marine. Cred ca e a doua sau a treia oara in viata cand gust caracatita si nu ma da pe spate. Desi cred ca probabil o sa mai incerc cateva preparate. Urmeaza sa gust si preparatele lor traditionale, daca aveti recomandari, o sa va rog sa le lasati in josul articolului, la sectiunea comentarii.

Am mai facut tot felul de experimente cu GoPro-ul si multe poze, dar nu am apucat inca sa selectez dintre ele decat 2-3, pe care vi le voi prezenta mai jos. Oricum, promit sa revin cu noi articole, cu poze si mai multe detalii in zilele care urmeaza.

7 comments

1. Salut Dragos,
    Nu ne-ai spus in ce statiune sunteti…
    Nu ratati plajele aliki, marble beach si san antonio.
    Daca ajungeti in Potos incercati terasa Irene pe plaja.
    Daca stiam ca mergeti in Thassos in perioada asta va insoteam.Am fost acolo in iulie.

2. Salut Andrei, cu siguranta ca mi-ar fi placut sa mergi cu noi. Suntem in Khrisi Akti (Skala Potamias).

Am facut ieri baie la aliki (o sa vezi in art de azi) iar in Photos nu am gasit terasa Irene asa ca am urcat o tura in munti pentru o friptura de capra la Theologos.

Oricum azi sau maine ajungem iar in Potos pentru scuba-diving deci nu o sa ratam nici terasa Irene.

P.S. Nu stiam ca imi citesti blogul. Ti-am lasat ceva mesaje pe yahoo messenger acum 3-4 luni dar nu ai raspuns, probabil nu erai la computer. Poate iesim la o terasa sa bem o bere cand ajung inapoi in tara.

3. Cum te-ai descurcat cu albinele in Theologos? :))
    Accept cu placere invitatia de a iesi la o bere la intoarcere.
    Poate facem si un schimb de impresii si poze din Thassos.
    Concediu placut.

4. Eu nu am asa mare problema cu ele, nici nu am cerut o „ulcica” cu fum si tot ne-am descurcat.

Ne auzim pe mail sau pe mess daca te vad online.

5. Nu am nici un fel de informatii, nu am vazut nici un elicopter pe cer zilele acestea, imi amintesc ca atunci cand am trecut cu feriboat-ul au trecut si doua masini de pompieri dar in liniste si nu le-as fi dat importanta daca nu ziceai de incendiu. In rest am dat si eu un search pe google sa aflu mai multe si am rasfoit primul articol pe tema asta.