Deja cred ca stiti ca am participat pana acum la toate editiile, atat cele de vara (Social Media Summer Camp), cat si cele de iarna. Ca la editia aceasta m-am inscris primul pe lista si ca sunt un mare fan al taberei de bloggeri, cum numesc eu pe la colturi evenimentul. Si ca iti spun inca de la inceput ca e bine sa iti iei cat mai din timp loc, pentru a nu ramane fara. Gasiti pagina de inscrieri aici.
Inainte de a va povesti despre motivele acestei editii, va invit sa cititi si cele 7 motive pentru a participa la Social Media Summer Camp. Si pentru ca acolo erau ceva motive mai generale, acum voi incerca sa gasesc niste motive mai personale pentru a participa la aceasta editie. De aceea, o sa va invit sa alegeti dintre ele pe cele care credeti ca vi se potrivesc.
Motivele participarii mele la fiecare editie s-au tot schimbat, prima oara m-am dus sa vad ce vor agentiile de la bloggeri, a doua oara m-am dus sa invat de la Andrei Rosca si Bobby Voicu, a treia oara am mers sa stau de vorba cu agentiile si sa gasim modalitati de colaborare, iar acum merg pentru:
1. A invata mai mult, dar si pentru a face schimb de experienta cu alti bloggeri.
Desi este un program destul de incarcat in cursul zilei, seara ai timp de socializare si de a face schimb de idei, de a putea intreba anumite lucruri pe X sau pe Y, sau pur si simplu de a asista la discutii interesante purtate de ceilalti participanti.
2. Pentru a avea cateva discutii particulare cu cativa oameni cu care, din pacate, nu reusesc sa ma vad prin Bucuresti prea des.
Sunt cativa oameni cu care nu am reusit sa-mi programez in aceasta perioada o intalnire, asa ca am stabilit ca purtam discutiile in tabara. Una dintre aceste intalniri (desi e doar inceputul unor discutii foarte lungi cu un intreg sir de oameni dintr-o anumita companie) e foarte importanta pentru mine. E un prim pas dintr-un lung sir de ziduri pe care le voi avea de daramat in acea directie.
3. Pentru a ma promova pe mine ca blogger, dar si ca antreprenor.
Cumva, am reusit sa ma promovez destul de bine la fiecare editie, de la greselile simpatice pe care le-am facut, atunci cand am avut ceva de spus in sala, pana la stickere si brelocuri personalizate, am reusit cumva sa ma promovez.
4. Pentru a promova anumite proiecte ale mele.
In principiu, e vorba de sampler.ro (dar nu va spun mai multe acum), dar si de www.DigiPedia.ro care sper sa treaca pana in momentul respectiv in faza a doua de dezvoltare a lui.
5. Pentru a gasi noi idei de proiecte si noi colaborari.
Pe de o parte, spun ca si asa am prea multe proiecte si nu reusesc sa fac fata, pe de alta parte sunt tentat sa incerc lucruri noi, mai ales daca nu trebuie sa trag singur la aceasta caruta si am parte si de ceva colaboratori interesati sa ma sustina. Sau poate unele idei auzite acolo pot fi utile altora, care incearca sa se implice si sa dezvolte o afacere in online.
6. Pentru a ma distra impreuna cu niste oameni minunati care vin an de an acolo, dar si pentru a cunoaste pe cei care vin pentru prima oara.
Doar m-am dus la cursuri de dans (unde nu am invatat nimic – dar asta e alta discutie), asa ca sunt pregatit pentru serile lungi de distractie. Daca stie cineva un curs rapid de 10 minute de canto (glumesc), poate ma apuc si de cantat in serile de karaoke.
7. Pentru a sustine o prezentare.
Am o idee nebuneasca, dar inca nu am facut demersurile necesare pentru a o valida. Dar le fac imediat dupa ce termin de scris acest articol. Sau poate ma razgandesc intre timp, e o chestie interesanta si controversata totodata, pentru ca, desi este perfect viabila, este ceva ce ucide spiritul social media. Dar cum eu vad si astfel de instrumente in viitor, nu vad de ce nu am vorbi despre ele.
La final mai intreb doar atat, care ar fi motivele tale pentru care ai participa la Social Media Snow Camp 2012?