mart. 14

evoMAG.ro are un nou design

logo-evoMAG Nu stiu sa va spun de cand e implementat noul design, eu l-am descoperit zilele trecute, cand ma uitam dupa un produs. Primul lucru care mi-a atras atentia la noul site evoMAG.ro, a fost noul logo, care de fapt cred ca e logo-ul original, pe care il stiu de cand mi-am inceput frumoasa aventura alaturi de Simona si produsele ei aduse de departe. Nici logo-ul folosit pana acum nu arata rau, dar trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult acesta, care e mai simplu si denota simplitate.

Prima pagina de pe evoMAG.ro

De fapt intregul site, desi ramane in continuare pe o structura destul de complexa, e facut sa para simplu si usor de folosit. Meniurile sunt de asemenea interesant concepute. Ai in partea stanga categoriile principale, iar atunci cand duci mouse-ul deasupra unei categorii, apar 3 coloane distincte cu cele mai populare subcategorii ale categoriei pe care ai dus mouse-ul, restul categoriilor si o a treia coloana mai lata cu promotiile din categoria respectiva. Nu stiu de unde a luat Mihai ideea asta sau a cui a fost ideea, dar mi se pare foarte practica si eficienta.

Nu stiu daca e cazul sa detaliez mai tehnic ce se intampla in zona de meniuri, practic exista un layer care se pune deasupra layerului de continut si care contine submeniurile si promotiile respective. Nu stiu cat este de eficient din punct de vedere al marimii codului sa ai atatea layere de dimensiuni destul de mari pentru fiecare categorie principala, asa ca am avut curiozitatea sa testez timpul de incarcare a paginii. Am devenit putin invidios cand, cu atatea elemente in pagina, timpul de incarcare rezultat a fost de 2 secunde (Pingdom Tools).

De asemenea, tot in prima pagina sunt promovate tot felul de produse aflate la promotie sau care se doresc promovate in mod special, in functie de categorii. Din nou, un mod simplu si eficient de a scoate anumite produse in fata si a creste vanzarile. Un alt aspect pe care l-am remarcat in prima pagina, dar nu sunt atat de incantat de el, sunt cele doua bannere laterale ale site-ului, care parca strica putin din simplitatea si modul in care e facut site-ul.

Bineinteles ca, daca acolo vor aparea doua domnisoare dragute care sa promoveze mai stiu eu ce produs, lucrurile nu ar mai fi atat de neplacute. Sunt de acord ca nu avea rost ca zona respectiva sa ramana goala, dar cred ca designul ei trebuie ales cu grija. Ar putea fi interesant sa apara acolo pozele unor bloggeri care promoveaza brandul si care arata cu mana spre diverse zone ale site-ului. De asemenea, as face cumva dinamica zona aia, fie 8 bloggeri care se rotesc, in ideea de mai sus, fie 8-10 domnisoare care promoveaza alta categorie de produse, fie, de ce nu, alte idei de genul acesta. Daca nu sunt bloggeri sau modele, ar putea fi vedete gen Cabral, Andi Moisescu sau chiar Buhnici.

Pagina de produs de pe evoMAG.ro

Sugereaza de asemenea ideea de simplitate, este un design foarte curat si, spre fericirea mea, cele doua zone laterale au ramas curate si fara alta super oferta. Meniul poate fi accesat printr-un singur buton care aduce categoriile deasupra, iar restul spatiului este folosit eficient pentru prezentarea produsului.

De asemenea, o alta schimbare interesanta la zona de contact face sa afiseze doar doua id-uri de messenger ale operatorilor de la vanzari, in loc sa le afiseze pe toate. Mi s-ar parea normal ca, la cate mii de produse sunt in portofoliul evoMAG in momentul acesta, cei de la vanzari sa devina specializati pe anumite categorii de produse; in felul acesta fiind mai eficienti si mai buni pe zonele din magazin unde ei apar. Chiar daca mi se pare mult mai eficient asa, eu tot la Simona ma duc, indiferent de cine e specializat pe categoria respectiva. Am vazut dupa aceea ca exista si un buton care afiseaza si restul contactelor de messenger.

Ce nu imi place si a ramas din site-ul vechi este fereastra care prezinta pozele mari. Mi-ar placea ceva gen mobile.de (care afiseaza pozele intr-o fereastra mai mica) pentru ca, oricat de disperat as fi, parca nu vreau sa vad poze la 1400 de pixeli cu produsul. Cred ca la zona pe care o are acum pe site, pentru pozele cu produse, m-as putea duce direct pe pozele mici si deja sa se schimbe in partea de sus poza mare cu produsul. Eventual, dupa ce vad pozele la respectiva marime, sa apas pe iconita cu lupa si sa mi le dea la dimensiuni si mai mari. Cred ca m-as multumi cu ele la dimensiunile la care e afisata prima poza in foarte multe cazuri.

Ce as mai vrea la noul site

De fapt nu chiar de la noul site, ci de la evoMAG.ro in general. Eu am cont pe 2parale si uneori folosesc linkul de afiliere; dar parca as avea mai multa incredere sa folosesc un sistem de afiliere propriu evoMAG. Intr-adevar e mai eficient atunci cand faci afiliere si pe alte magazine si se strange mai repede suma minima de plata, dar cum eu nu folosesc de acolo decat evoMAG si Libris, nu as fi deranjat prea tare daca evoMAG ar trece pe propria platforma.

Taguri:
  1. Foarte bine ca au implementat si ei afilierea, iar la prima vedere site-ul nu arată deloc rău.

  2. Arata bine, mai profesionist ca sa spun asa. Si imi plac mult pt ca au preturi mai mici decat alte situri de profil… sper sa o tina tot asa 🙂

  3. Lupescu Paul 16/07/2013, 5:02 am

    Magazinul unde pretul se modifica de catre sistem(!) dupa ce lansezi comanda,unde specialistii de la et.1 trebuie sa citeasca in cartea tehnica a produsului si unde se face serviciu in chiloti(sort!) Felicitari ,in urma cu ceva timp nu era asa…Continuati si o sa ramineti fara clienti.Eu unul m-am lecuit.Ma bucur ca scriu comentarii pozitive cei care nu pot incropi decit un cuvint si acela ortografiat dupa reguli numai de ei stiute-OKE! Paul Lupescu

  4. Draga Paul, nu stiu ce sa spun despre comentariile tale, te deranjeaza daca serviceul la un produs se face de catre oameni in chiloti daca asigura un service de calitate?

    2. Daca am avut o experienta pozitiva cu un magazin si nu scriu corect romaneste un comentariu cu siguranta magazinul respectiv o sa dea faliment. Logica imbatabila.

Comentariile sunt inchise.