Pana sa apara Spada, si blogul agentiei, pe care se scrie despre tot felul de lucruri misto numai despre campanii pe bloguri nu, urmaream blogul lui Andrei Rosca. Bineinteles ca il mai urmaresc si azi, dar inca de la inceput mi s-a parut a fi un blog greu de digerat. Chiar s-a mirat cand a auzit ca blogul lui e un blog greu. Uneori are niste chesti fizolofice pe care nu toata lumea le pricepe, uneori sunt atat de profunde incat ma trezesc ca ma opresc la jumatatea articolului si inchid pagina. Si pentru ca i-am promis ca ii gasesc pana la urma un articol care mie mi se pare greoi uite aici unu’.
Ei bine in comparatie cu blogul lui, blogul de la Spada mi-a placut inca din primele clipe, si am furat de cateva ori idei de articole de la ei. Unu din ele fiind cel cu It’s a beautiful day , filmulet pe care il revand odata la cateva saptamani. Mai sunt si altele dar nu le spun acuma ca nu am pus link catre ei cand le-am subtilizat. 🙂
Poi cand nu pune niste filmulete de ma dau pe spate aflu tot felul de povesti ale unor companii de succes, si cui nu ii plac povestile. Mi-a placut mult si povestea imprimantei posedate, a fost scrisa frumos, si cand citesc blogul acelor oameni inteleg de ce Andrei spune ca ii place atat de mult echipa cu care lucreaza.
Si daca nu e vreu-un om plin de filozofie si nu pare sa fi citit 10 biblioteci cu carti, atunci cu siguranta ii voi recomanda blogul Spada si nu pe cel al lui Andrei. Desi uneori si blogul personal are unele chestii deosebite, dar cred eu ca trebuie sa il cunosti putin pe Andrei inainte de ai cunoaste blogul. Sau poate ma insel.
Asta cu „sa il cunosti putin pe Andrei inainte” suna bine. Dar eu imi amintesc ca noi ne-am cunoscut si blogul tot greu ti se pare. 🙂
In alta ordine de idei, ma bucur mult ca iti place blogul Spada si, uite, de saptamana viitoare vom scrie mai mult despre campanii pe bloguri. Cel putin despre partile alea pt care nu am semnat un contract de confidentialitate. 🙂
Cred ca ar fi mult mai interesant nu sa spuneti ce se intampla intr-o campanie, si ce se intampla cu bloggerul care intra la o agentie. Eu nu am reusit sa lucrez cu nici una pana acuma, si as fi curios ce trebuie sa ai, cum alegeti bloggerii respectivi, ce ar trebuii sa contina un blog care sa fie bagat in seama de o agentie, etc.
Okay, am notat. Si cred ca a notat si Monica. 🙂
A notat şi Monica 🙂 M-am bucurat mult de ce ai scris, îţi mulţumim. Dacă vrei să ne cunoască şi alţii, poţi da linkul http://blog.spadadigital.ro/ – la hyperlink-ul din primul paragraf s-a strecurat o eroare 🙂
Mulţumim pentru feedback! Şi la cât mai multe lucruri care să te bucure!
iar nu am fost atent, daca eu scriu spada si autocmplete-ul scrie direct adresa, eram convins ca e blog.spada.ro 🙂