Rezultatele campaniei #evoBlogger

Posted by

Sunt sigur ca foarte multi sunt interesati si de rezultatele campaniilor si chiar daca nu o sa va pot da in amanunt toate rezultatele o sa pot da cateva cifre legate de aceasta campanie desfasurata pe perioada a doua saptamani. Inainte de asta as vrea sa le multumesc tuturor celor care s-au implicat si au promovat campania. Campania a iesit foarte bine si sunt sanse 95% sa urmeze inca una sau mai multe serii.

Peste 150 de mesaje pe twitter (spun peste pentru ca search-ul de la twitter nu da intodeauna toate rezultatele)

18 bloggeri au participat la campanie.

29 de articole s-au scris in cadrul campaniei.

Cele 29 de articole au creat 29 de reacti in comentarii.

Au participat 7 bloggeri din prahova, reusind sa acopere 39% din campanie. Articolele lor au acoperit 50% din numarul de articole.

Din pacate nu am un abonament ZeList Monitor inca asa ca nu va pot da cifrele de audienta ale campaniei.

S-a scris si pe Refresh.ro despre campanie, in campaniile saptamanii.

8 comments

  1. – era interesanta o cautare pe google dupa rezultatele campaniei, ce s-a auzit, ce s-a scris.
    – de asemenea era misto sa vezi cati cititori chiar au dat clik pe link-urile din articole.
    – traficul magazinului evomag iarasi ar fi fost interesant, variatii inainte si dupa campanie.
    scuze de interventie, dar am terminat sociologie si acolo am invatat despre relevanta indicatorilor si a cifrelor 😀

    daca tot vrei sa ne fierbi…:))

  2. @ioana nici nu ai idee undele dintre chesti cat de bine le-ai nimerit, fac parte din parametrii monitorizati dar din pacate sunt chestii confidentiale pe care nu le pot comunica pe blog.

  3. Felicitari…din punctul meu de vedere este o campanie foarte reusita…dar bineinteles intotdeauna este loc de mai bine…ce zici, la urmatoarea? 🙂

  4. A iesit mai bine decat ma asteptam. Sunt sanse 90% as zice sa urmeze inca una dar depinde si de socotelile finale si costurile campaniei asa ca e devreme a ma pronunt pentru ca eu nu am colectat inca toate datele ci doar cele pentru stabilirea castigatorilor.

Comments are closed.