Social Media Snow Camp (ziua 3)

Posted by

smscamp Dupa inca o noapte de dansuri, karaoke si cantece la chitara, incepe astazi cea de-a treia zi de seminarii si workshop-uri, cu discutii despre brandingul personal, despre ce inseamna un brand personal si cum trebuie sa il dezvolti in fiecare zi.

Primul vorbitor astazi este Stefan Liute, care ne spune despre brandingul personal: „Brandingul personal exista de cand lumea. Numa’ ca nu se numea asa.” Ne-a vorbit despre cum vad diversi oameni din industrie brandingul personal. Pentru brandingul personal, ai nevoie de povesti, personaje (ca branduri), dar si personaje (ca branduri personale). 12 arhetipuri in branding personal: Inocentul (naiv, optimist), Omul obisnuit, Eroul (curajos), Grijuliul, Exploratorul, Rebelul, Indragostitul, Creatorul, Bufonul, Inteleptul, Magicianul, Stapanul.

Urmeaza Cristina Bazavan, care ne spune povestea ei despre construirea brandingului ei personal. Ce ai comunica despre brandul CB? Sa fie profesionist, sa fie expus in spatiul public, sa-i creasca notorietatea. Regula celor 2 aparitii publice. Crearea unei nise in care sa poata fi specialist.  Comunicarea aptitudinilor si networking. Nu poti sa iti construiesti un brand profesionist, daca ramai in zona ta de confort. Unicitatea. Asociaza brandul personal cu aptitudinile tale si nu cu functiile detinute. Daca ar fi sa ma descrie in trei cuvinte, din punct de vedere profesional, ce ati alege?

Madalina Uceanu – Reputatia mea, parerile voastre. Ca sa fii bun pe nisa ta, trebuie sa fii sfatuitor de incredere. Nu ai a doua sansa pentru a crea prima impresie. Ce mi-ar placea sa ii invat pe altii?

Daniela Caia ne vorbeste despre 6 stiluri personale si despre faptul ca e bine sa stim unde ne incadram. Eu, personal, am cerut ceva sfaturi dupa prezentare, desi cred ca nimeni nu se astepta la asa ceva din partea mea. Poate ca pe pagina mea personala va aratam ca trebuie sa am habar si despre domeniul acesta in drumul meu de antreprenor.

Alexandru Negrea – Facebook. Oamenii s-au obisnuit sa comunice cu companiile pe social media. Prezentarea lui a continut o seama de chestii tehnice legate de useri, de interactiunea cu ei; nu le-am retinut pe toate, de aceea o sa ii cer prezentarea. Ce am retinut este faptul ca pot trimite anumite mesaje pe pagina de facebook a blogului Haotik.ro doar utilizatorilor de facebook din Ploiesti (si alti parametri, dar asta ma interesa in mod deosebit), asa ca evenimentele legate de Ploiesti voi incerca sa le trimit doar acestor utilizatori.

Georgiana Gheorghe – Clatite Fermecate. Prezentarea unui proiect care ne-a lasat gura apa, chiar inainte de masa. Prea multe nu sunt de zis, e vorba de un proiect offline, cu multe clatite gustoase si nu pot sa va spun mai multe, ca ma apuca iar foamea. A avut si un mic „stand” amenajat, unde s-a stat la coada pentru gustoasele clatite. Din punctul meu de vedere, e interesant sa vezi cum creste si cum se transforma un antreprenor. Inclusiv modul ei de a se imbraca mi-a placut in mod deosebit, mai ales ca acum mai pricepeam ceva dupa prezentarea Danielei Caia.